اس ام اس طنز
عکس ،پاورپوینت،اس ام اس ،نرم افزار و هر چیزی که بخوای

اس ام اس طنز

                                                   اس ام اس طنز

یه بار رفتم خونه یه بنده خدایی ویندوز عوض کنم طرف بهم گفت اگه میشه مای کامپیوتر رو هم نصب کنید! گفتم اونجوری هزینتون بیشتر میشه ها! گفت: چاره ای نیس1 هیچی دیگه، پول تک تک آیکونا رو جداگونه ازش گرفتم یه همچین آدم بی وجدانی هستم من!

                                                                    اس ام اس طنز

زنگ زدم به بابام گفتم : یه کارت شارژ بخر واسم ، نمیدونم چی شد یهو آنتنش پرید من هی میگفتم الو الو اون هی میگفت انقد الو الو نکن صدات نمیاد!

                                                                   اس ام اس طنز

 

بچه دو ساله تبلت می خواد بعد من 6 سالم بود اسباب بازی پلاستیکی می خواستم مامانم گفت برگشتیم می خرم من گریه کردم مامانم گفت حالا که گریه کردی اصلا نمی خرم تا دیگه چیزی می خوای گریه نکنی

 

                                                                   اس ام اس طنز

 

ﻣﻴﮕﻦ ﺑﻪ ﻫﺮﭼﻴﺰﻱ ﻛﻪ ﺑﺨﻨﺪﻱ ﻫﻤﻮﻥ ﺳﺮﺕ ﻣﻴﺎﺩ
.
.
.
....
.
.
ﻫﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ﭘﻮﻝ
ﻫﻬﻬﻬﻬﻪ ﭘﻮﻝ
ﻫﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ﭘﻮﻝ
ﺧﺨﺨﺨﺨﺦ ﭘﻮﻝ
(((((((((((: ﭘﻮﻝ
ﻫﺮ ﻫﺮ ﻫﺮ ﻫﺮ ﻫﺮ ﭘﻮﻝ
ﻫﯽ ﻫﯽ ﻫﯽ ﻫﯽ ﻫﯽ ﻫﯽ ﻫﯽ ﭘﻮﻝ
ﯾﻮﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﻫﺎﺍﺍﺍﺍﺍ ﭘﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻝ
پوووووووووووول
پــــــــــــــــــول
پــــــــــــــــــــــــــول
پــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول

                                                                      اس ام اس طنز

 

یارو وصیت میکنه تمام اعضای بدنمو پس از مرگم اهدا کنید جز مغزم !

 

میگن چرا ؟

 

میگه : عکسای خانوادگی توشه

                                                                    

اون کسی که کلمه خاله و عمه رو تو زبان انگلیسی یکسان قرار داده

قطعا خودش یه عمه باهوش بوده !

                                                                    

یه مدت انقد بی پولی بم فشار آورده بود

که تو GTA مسافرکشی می کردم !

                                                                    

بابام اومده پیشم میگه گوشیم خراب شده.میگم چرا؟
میگه نگا الان بت زنگ میزنم اون پایین نوشته پایان تماس.
با اینکه هنوز وصلم ….خنثی

                                                                   

امروز خسته از مدرسه اومدم زنگ خونمون رو زدم...
بابام پشت ایفون گفت تنهایی؟
گفتم : نه پدر! خونه رو محاصره کردن بهتره تسلیم شیم!!!
هیچی دیگه مثل همیشه جنبه شوخی نداشت و در رو واسم باز نکرد
الانم ساعت 3 نصف شبه!
عجب باد خنکی میاد تو پارک

                                                                   

همین روزاست که مخابرات بهم اس ام اس بده بگه:
مشترک گرامی الان مدتِ مدیدیه جز من کسی به شما پیام نمیده!
نظرتون چیه بیشتر آشنا بشیم !؟

                                                                   

طرف نیم ساعت میره بیرون 40 بار ننه باباش بهش زنگ میزنن که کجایی
اون وقت ما با دوستامون میریم شمال بابام 3 روز بعدش زنگ میزنه میگه:
علی تا نونوایی نبسته دوتا نون از تو رات بگیر بیار!

                                                                   

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 دی 1392برچسب:اس ام اس ,اس ام اس طنز,جک, ] [ 17:40 ] [ shey2nak ] [ ]