اس ام اس آغاز امــامت امــــام زمان
عکس ،پاورپوینت،اس ام اس ،نرم افزار و هر چیزی که بخوای

اس ام اس آغاز امــامت امــــام زمان

                         امامت امام زمان

لبریز ترانه و نوایم با تو

 

از درد و غم زمان رهایم با تو

 

تو سبزترین بهار در جان منی

 

سبز است تمام لحظه ها یم با تو . . .

 

یک عمر به انتظار ماندیم همه

 

غمدیده و بیقرار ماندیم همه

 

بازآ که شکست، دل ز یاد غم تو

 

بی روی تو بی بهار ماندیم همه . . .

 

               

گفته بودم گربیایی مقدمت را گل فشانم

گل چی قابل مهربانم چشمهایم فرش راهت

 

 

 

چه انتظارعجیبی! توبین منتظران هم عزیز من چه غریبی!

عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت

چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت

چه بی خیال نشستیم چه کوششی چه وفایی؟

فقط نشسته وگفتیم خداکند که بیایی.

 

 

سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت …

اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …

دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…

 اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …

دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات … بر جان و دل صبور مهدی صلوات …

تا امر فرج شود مهیا بفرست … بهر فرج و ظهور مهدی صلوات…

 

 

نیازارم ز خود هرگز دلی راکه

میترسم در آن جای تو باشد …

 

 

 

آقا نگاهت جای آهو هاست، می دانم

 

دستان پاکت مثل من تنهاست، می دانم

 

آقا دلت در هیچ ظرفی جا نمی گیرد

 

جای دل تو وسعت دریاست ، می دانم . . .

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: